Garanciális javítás

Garanciális tevékenységünk

A Set-Comp Kft. a hazai forgalmazó által kijelölt szakszerviz, így minden ez alá eső karórát minden esetben mi szervizelünk. Előzetes telefonos hibabejelentéssel meg tudjuk gyorsítani az alkatrész(ek) beérkezési idejét, lerövidítve ezzel a javítási időt. Így ha van lehetősége rá, minden esetben jelezze garanciális problémáját munkaidőben az alábbi telefonszámon: +36 20-971-3344

A hiba bejelentéséhez a következő információk szükségesek:

  1. vásárlás dátuma
  2. vásárlás helye
  3. hibajelenség
  4. mikor jelentkezett először a hiba
  5. nemzetközi garancia, számla megléte (nemzetközi vásárlás esetén)
A garanciális időtartam 2021.01.01.-től
  1. 10 000 forintnál magasabb eladási ár esetén 3 év

  2. Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha:
    1. a hiba nem rendeltetésszerű használat, szakszerűtlen tárolás, vagy a fogyasztó hibájából bekövetkezett törés, durva vagy gondatlan kezelés következménye
    2. a hibát nem a garanciajegyen feltüntetett CASIO képviselet, illetve szakszervizek által végzett, nem rendeltetésszerű javítás vagy beállítás okozta
    3. a vásárlás helye, címe, az óra típusa és az eladás dátuma nem szerepel a garanciajegyen, nem vízálló óráknál a hiba oka vizesedés
    4. Nem terjed ki továbbá a jótállás a mindennapi használatból, gondatlan kezelésből adódó külső sérülésekre (karcok, kopás, elszíneződés)

    Hazai vásárlás esetén (amennyiben van hivatalos forgalmazó által kiállított garanciajegy) a számla, vagy blokk megléte nem szükséges!

    További információért keressen minket:   Kapcsolat